Bent u op zoek naar een schoonmaakbedrijf dat ervoor zorgt dat uw woning, bedrijfspand of instelling er altijd netjes uitziet? Heeft u er zelf geen tijd voor en wilt u graag uw schoonmaak uitbesteden?
Tijd ontbreekt vaak voor goede schoonmaak
Weet u niet waar u de tijd vandaan moet halen om uw bedrijfsruimte of de kamers in uw huis schoon te maken én te houden? Wilt u een schoon en fris appartement, maar weet u niet waar te beginnen? Wilt u meer tijd besteden aan uw eigen werkzaamheden, en schiet het schoonmaken er daarom nogal eens bij in? Heeft u net een verbouwing achter de rug en is het hard nodig dat het perceel goed schoon en stofvrij wordt gemaakt?
Redenen om een schoonmaakbedrijf in te schakelen
Het inschakelen van een schoonmaakbedrijf zal u veel tijd en ergernis besparen. Die tijd kunt u beter besteden, aan geld verdienen voor het bedrijf bijvoorbeeld, of aan leuke dingen doen met het gezin. Bovendien vinden veel mensen het huishouden doen of werkruimtes schoonmaken en onderhouden niet een van de leukste dingen in het leven. De mensen van Gezellig Werkt Schoonmaak doen hun werk met plezier en dat vertaalt zich in hard werken en kraakheldere werk- of leefruimtes. Bovendien signaleren zij snel punten in uw bedrijfspand of woning die op het gebied van schoonmaken extra aandacht nodig hebben. Behalve tijd en gemak zijn er nog een aantal redenen waarom u een schoonmaakbedrijf zou kunnen inhuren:
- Deskundigheid schoonmaakpersoneel
- Gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen
- Dieptereiniging sanitair, werkplekken en keuken mogelijk
- Kleine taken zoals voorraadbeheer kunnen uit handen worden genomen
- Schoonmaker werken snel en efficiënt
Maatwerk voor uw woning of bedrijf
Niet ieder bedrijf is hetzelfde, net zoals geen twee woningen gelijk zijn. Gezellig Werkt Schoonmaak luistert naar uw wensen en bespreekt samen met u welke werkzaamheden verricht worden en in welke frequentie. Wilt u dat uw kantoorruimtes dagelijks gereinigd worden, of gaat het om een eenmalige grondige schoonmaak? Vindt u het beter, als een schoonmaak medewerker ook de voorraad verbruiksartikelen aanvult of hand- en spandiensten verricht tijdens een bedrijfslunch? Gaat u verhuizen en moet u uw huidige woning perfect schoon achterlaten? Wilt u om wat voor reden dan ook, graag dat er een paar keer per week iemand langskomt om u te ondersteunen in het huishouden? Gezellig Werkt Schoonmaak kan onder andere de volgende werkzaamheden voor u verrichten:
- Afstoffen en ragen
- Stofzuigen en dweilen
- Schoonmaken sanitair
- Afnemen bureaus, tafels, vensterbanken, radiatoren
- Verzorging wasgoed
- Strijken
Natuurlijk is deze lijst niet volledig. Wat uw wensen ook zijn, Gezellig Werkt Schoonmaak zorgt altijd voor maatwerk voor uw woning, bedrijf, instelling of vereniging.
Schoonmaak uitbesteden?
Wilt u uw schoonmaakwerkzaamheden uitbesteden? Zoekt u hiervoor een vakkundig schoonmaakbedrijf in de buurt van Apeldoorn, Zwolle, Hoogeveen of Meppel? Dan kunnen wij u helpen! Gezellig Werkt Schoonmaak is een vakkundig schoonmaakbedrijf met jarenlange ervaring. Elk jaar ondersteunen wij honderden klanten met onze dienstverlening. Meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Recente reacties